Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu

Prosimy o dołączenie do przesyłki ze zwracanym zamówieniem wypełnionego formularza zwrotu (brak formularza zwrotu może wydłużyć czas oczekiwania na zwrot środków).

Pobierz formularz zwrotu

Zwroty należy kierować na adres: 

Gold Baltic
ul. Mariacka 6/8
80-833 Gdańsk

Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem lub do paczkomatów. 

Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia: 

  • płatność za pobraniem i przelewem tradycyjnym- zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu zwrotu
  • płatność przelewem natychmiastowym, BLIK, PayU zwrot w takiej formie w jakiej została dokonana płatność

 

Jak zgłosić reklamację

Prosimy o wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną wypełnionego formularza reklamacji wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu.

Pobierz formularz reklamacji

W formularzu prosimy o wskazanie reklamowanego produktu oraz powodu reklamacji.

Zwrot kosztów realizowany jest przelewem bankowym.

Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji, a forma zwrotu pieniędzy zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia: 

  • płatność za pobraniem i przelewem tradycyjnym- zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu reklamacyjnym
  • płatność przelewem natychmiastowym, BLIK, PayU zwrot w takiej formie w jakiej została dokonana płatność