Jak dokonać zwrotu
Prosimy o dołączenie do przesyłki ze zwracanym zamówieniem wypełnionego formularza zwrotu (brak formularza zwrotu może wydłużyć czas oczekiwania na zwrot środków).
Pobierz formularz zwrotuZwroty należy kierować na adres:
Gold Baltic
ul. Mariacka 6/8
80-833 Gdańsk
Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem lub do paczkomatów.
Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:
- płatność za pobraniem i przelewem tradycyjnym- zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu zwrotu
- płatność przelewem natychmiastowym, BLIK, PayU zwrot w takiej formie w jakiej została dokonana płatność
Jak zgłosić reklamację
Prosimy o wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną wypełnionego formularza reklamacji wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu.
Pobierz formularz reklamacjiW formularzu prosimy o wskazanie reklamowanego produktu oraz powodu reklamacji.
Zwrot kosztów realizowany jest przelewem bankowym.
Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji, a forma zwrotu pieniędzy zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:
- płatność za pobraniem i przelewem tradycyjnym- zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu reklamacyjnym
- płatność przelewem natychmiastowym, BLIK, PayU zwrot w takiej formie w jakiej została dokonana płatność